woensdag 15 september 2010

Mijn september swap

Ik heb al eerder verteld dat ik meedoe aan de "jaarswap". We zijn met 12 (ieder een maand) en september was mijn maand. Ik had de voorbereidingen van mijn miniatuurtje al klaar in het begin van dit jaar, maar de hoededoos is er op het laatst bijgekomen. Deze doos had ik ook in gedachte, maar er was een probleem van versturen. Tenslotte is ze van karton gemaakt en als je dit met de post meegeeft en ze zetten een stempel op de omslag, is mijn doos plat. Ik heb dan (afgekeken van iemand anders) plastic dekseltjes gebruikt om ze in te zetten en dat ging prima.

5 opmerkingen:

Pauline zei

Wat ontzettend leuk!

Tania zei

Wat zijn ze prachtig!

Gerda zei

Ooohhhhh Monique.... wat zijn ze schattig!!!

Liefs...

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oh maar deze zijn echt prachtig en zo fijn ....

Gerda zei

Hallohallooooo.... kom eens kijken op mijn blog, ik heb wat voor je!!!

Liefs...