dinsdag 28 september 2010

2° Update van het salon

De muren van het salon zijn zover klaar dat ze in de grondverf kunnen. Ik wilde toch nog even een foto voor ik begin te schilderen. Zo zie je beter de lambrisering en de 2 zuilen staan. Tussen deze zuilen komt het bureau. De spiegel boven de haard is eigenlijk een fotolijstje. Maar ik vond het zo mooi en passend dat ik er een spiegeltje heb voor laten maken.  
De bedoeling is dat ik met wit en goud ga werken voor de muren. Hier en daar een randje goud geeft toch dat extra meer zonder al te kitcherig over te komen. Door de witte grondverf zal ik al een idee hebben hoe het er uit zal zien. De inrichtig moet dan voor de kleur zorgen. Mijn zeteltjes en bureautje zijn rood, dus daar wil ik graag mee verder werken.
Maar eerst de grondverf dus ... op naar de volgende update

3 opmerkingen:

Tania zei

Dat wordt een prachtig salon! Helemaal in de stijl waarvan ik hou.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

WOW ... daar komt nogal wat bij kijken zeg , ik stond daar gewoon niet bij stil , het is echt wel een heel fijn werkje hè zo'n poppehuis ! Het salon wordt echt wel super de luxe hoor ....

Gonda's miniature zei

Ik vindt de kleine gehaakte jurkjes zo schattig, wat goed zeg, en je borduurtjes mogen er ook zijn. Ben benieuwd naar je salon.