dinsdag 7 september 2010

Het salon

Eindelijk heb ik een begin gemaakt met mijn volgend poppenhuisproject: "Het salon". Het wordt een kijkkast. Voorlopig alleen nog een hoop planken en héél veel ideeën in mijn hoofd. Zoals ik het in gedachte heb wordt het prachtig, en nu maar hopen dat de werkelijkheid dit tenminste kan benaderen. De stijl die ik gekozen heb ligt in de jaren 1850, de periode van Sisi, de keizerin van Oostenrijk. Ik heb ondertussen al een aantal hele mooie dingen bijeen gezocht maar eerst moet de kast gemaakt worden.
Wordt vervolgd ...

3 opmerkingen:

Peggy zei

Ben benieuwd, dat wordt super romantisch in de Sisi stijl!

Esther zei

wowowowoww dat is een heel mooie stijl!
ben dol op kijkdozen....heel benieuwd naar je updates

groetjes

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

OOOHHH dat ziet er echt niet simpel uit , maar je hebt wel een super romantische mooie stijl gekozen , ben benieuwd hoe het gaat worden ;) !