maandag 13 september 2010

1° update van het salon

Hier is de eerste glimp van het salon. De "bak" heeft al vorm gekregen en aan de linker kant komt een boekenkast. Rechts en links is er ook al lambrisering, die moet nog doorlopen aan de achterwand. Maar eerst moeten daar nog andere dingen gemaakt worden, ze zitten al in mijn hoofd, nu nog uitvoeren.
Om toch al een beetje het idee te krijgen dat het wel degelijk een salon wordt, heb ik er al enkele meubeltjes in gezet samen met de openhaard. De bedoeling was eigenlijk dat dit salon aan de rechter kant zou staan en links een bureautje, maar bij de "presentatie" bleek dat het beter andersom was. Wat eigenlijk ook heel interessant is, is het feit dat tijdens het bouwen nog dingen veranderen. Zoals het omwisselen van meubeltjes, maar ook het bijvoegen van extra attributen. Maar dat zal zichtbaar zijn bij de volgende update.

2 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een ontzettend leuk project!
Ik was laatst in een modelbouwwinkel en daar hadden ze ook van die piepkleine poppendingetjes...heel verleidelijk.
Maar ik heb al genoeg hobby's en projecten he, dus kijk ik wel lekker mee bij jou!

Gerda zei

Mooi begin al Monique.... al dat gepriegel, niks voor mij hoor.... ik vind het wel leuk, daar niet van, dusssss.... kom ik er hier wel lekker van genieten!!!

Liefs...