zondag 11 maart 2012

Poppenhuisbeurs Rijswijk

Vandaag was het weer poppenhuisbeurs in Rijswijk en de aah's en ooh's waren ook weer van de partij. Wat een prachtige dingen zie je daar staan. Dit keer heb ik niet zoveel gekocht, ik had al een lijstje klaar, maar ik ben weer met een heleboel ideeën naar huis gekomen.
Ik had nog een verlengsnoer nodig, enkele fimocanes en tegelijk heb ik nog wat zilver en gouden ornamentjes gekocht. Ik zocht nog  2 bordenstaandertjes en Sun van Naladris was zo creatief om met het hoekje zo'n staandertje te maken. (dit staat er naast) Ik heb het al gepast en het werkt perfect !

Het "bordje" heb ik gevonden in de kringloopwinkel, het was een metalen stoeltje waarbij zowel de zit als de rug dit blauwe motief hadden. Ik heb het er uitgehaald, het stoeltje zelf was niet zo mijn smaak en zodoende heb ik nu 2 "bordjes". Het andere heeft ook een ander motief.

Ik kan weer aan de knutsel, heb ik wat gemaakt, laat ik het zeker zien...

1 opmerking:

Annette zei

Ziet eruit als een geslaagde dag!!
Veel plezier met je huisje verder in richten