zondag 25 maart 2012

Poppenhuisbeurs in Arnhem

Vandaag was het poppenhuisbeurs in Arnhem, dit keer in de Eusebiuskerk. Mijn dochter Eva en ik zijn weer vroeg vertrokken richting Arnhem. Prachtige miniaturen uit verschillende landen stonden weer te pronken in al hun glorie. Sommige met een serieus prijskaartje, maar stuk voor stuk juweeltjes. Tussen al die pracht heb ik dan toch nog wat gekocht, maar vooral genoten van al dat moois. Mijn aankopen van vandaag: Een banksetje, leder, malletjes, glaswerk en taartjes ...
Vermits mijn dochter en ik momenteel wat aan de lijn doen, kunnen we beter geen taartjes eten en dan koop je ze toch gewoon in het klein ...
Verder heb ik nog foto's gemaakt van de beurs





 Hieronder mijn dochter Eva die wilde grabbelen bij het glaswerk.








5 opmerkingen:

Pauline zei

Wat is dat mooi allemaal!
Als ik ooit met pensioen of zo ga dan wil ik het ook eens gaan doen!
Ik zie dat je leer hebt gekocht, toevallig heb ik wat kleine restjes liggen, heb je er wat aan?
mail me dan gerust,
groetjes Pauline

Annette zei

Wat ziet dat er prachtog uit zo'n beurs.. en je bent alleen met dat thuis gekomen.. ik had de halve beurs leeg gekocht... hihihi..
heel mooi zal een aanwinst zijn..

Monique zei

Annette, als ik de centjes zou hebben, zou ik met meer dan de halve beurs zijn teruggekomen, maar om even een voorbeeldje te geven, dat schaakspel in ivoor koste 1.250,00 euro, en dat is nu net ietsje teveel voor mij ...

Maria zei

Leuke aankopen heb je gedaan. Ik was er ook, met mijn moeder. Prachtig vonden wij het al was er heel veel boven ons budget, we zijn toch nog met leuke schatten en inspiratie thuis gekomen. Die dure dingen zijn wel mooi, maar ik vindt het zelf proberen te maken van veel dingen toch leuker en dat geeft ook veel meer voldoening.Ik heb ook foto's op mijn blog gezet van de beurs, morgen zet ik mijn aankopen er op.
Liefs
Maria

Unknown zei

Wat mooi allemaal, ik kan me voorstellen dat je genoten hebt. De taartjes zien er helemaal echt uit, om op te eten.