zondag 25 maart 2012

kleding

Kleding maken is toch nog een grote opgave, aan mijn korsetjes heb ik ook heel wat tijd aan gewerkt voor die klaar waren en ik er ook tevreden over was. Nu was er op het poppenhuisforum een workshop van Marja om een badjas/duster te maken. Hij werd helemaal gelijmd, er kwam geen naald en draad aan te pas. Dit wilde ik ook wel eens proberen als voorbeeld voor latere kleding. Ik moet zeggen dat dit héél goed meeviel en dit is het resultaat. Niet meteen het fijnste werk, maar toch herkenbaar ...

3 opmerkingen:

Pauline zei

Schattig geworden en het lijkt me een heel gepriegel!

Annette zei

Zonder naald en draad??
Nou super gemaakt dan hoor!!!

Is het misschien mogelijk dat je je word verification uit kan zetten?
is een stuk makkelijker met een comment achter laten

Monique zei

Hey Anette, weer wat geleerd, ik wist niet dat ik dat kon uitzetten, ik vind het ook steeds vervelend. Dus bij deze is het uitgezet !