zondag 28 juli 2013

Verder met de tuin

Ondertussen ben ik al een stapje verder met de tuin. De deuren zijn geschilderd en het hekje is rond de trap. Het afdakje hangt ook al op. Ik had de deuren eerst met olieverf geschilderd, dat gaf een prachtige glans, alleen had ik niet gerekend met de droogtijd. Na 2 dagen was het nog steeds nat. Even opgezocht hoelang het dan wel nodig had en daar kwam ik tijden tegen van weken tot maanden ... En zolang wilde ik niet wachten. Dan maar nieuwe deuren gemaakt. Ze glanzen niet zo als de eerste, maar ze zijn tenminste droog ! Mijn oude tuin heb ik ook al uit elkaar gehaald en daar kan ik nog het één en ander van gebruiken.
Dit is een foto van de linker kant, nog kaal natuurlijk, maar dat komt wel goed.


1 opmerking:

Unknown zei

na 2 dagen nog niet droog is idd wel heel erg lang, daar zou ik ook geen geduld voor hebben. Het wordt wel heel mooi Monique, ik ben benieuwd naar je volgende update