dinsdag 22 januari 2013

Verder met de hortensia's

Nu de humbug voor mijn dochter klaar is, heb ik een eerder begonnen werk weer opgenomen. De hortensia's zijn ondertussen toch al een beetje meer "gegroeid" en daarom even een update. Dit is geborduurd op linnen ( 6,5 kruisjes op 1 cm), maar ik maak het wel over 1 draadje. Dus ik krijg zo ongeveer 13 kruisjes in 1 cm.

Het wordt zo héél fijn en dit linnen (dat eigenlijk verkocht werd als tafellinnen en waar ik uiteindelijk maar 5 euro per meter voor betaalde) is zo gelijk geweven dat het een plezier is om op te borduren.





7 opmerkingen:

Amarins zei

WAt ben je toch met prachtige werken bezig, deze is ook zo mooi. Ik vind hem gewoon gaaf. Groetjes, Amarins

olifantje68 zei

Das wel heel fijntjes
Maar wat word het mooiiiii
groetjes Annie

renske muller zei

Hoi Monique.
Waanzinnig mooi,word het.
Dikke knuf van Rens

Unknown zei

Wat wordt die mooi Monique, ik ben gek op hortensia's

Nina Hobbysite zei

Deze wordt erg mooi! Ben benieuwd om hem af te zien. En mooi linnen om op te borduren.

Grit zei

Wow, fantastic work.
I love this design and I love your blog.
I will follow you now, than I love stitching too.
Liebe Grüße Grit from Germany

Michelle zei

Wat een mooi werkje wordt dit! Prachtig met die kleuren..