donderdag 8 september 2011

Witte wolven

Ik wilde ook eens iets op zwarte canvas borduren. Na het hele fijne borduurwerk voor de tapijtjes en de gobelin, was het wel een groot verschil. En natuurlijk op zwart werken doe je zeker niet in het donker ! In het begin ging het wat moeizaam alsof mijn ogen zich moesten wennen, maar momenteel gaat het vanzelf.
Zover ben ik al, de eerste wolvenkop begint al vorm te krijgen ...

Dit is een afbeelding hoe het zou moeten worden, het is een patroon van Dimensions, hier lijken de wolven wel lichter, ik ben zelf al benieuwd als het klaar is.

8 opmerkingen:

sarams1987a zei

ziet er al heel mooi uit, prachtig. ben zeer benieuwd naar de volgende update.

zeer mooie blog en werken maak je, ik volg je

Mvg Sarah

Saskia zei

wow dat is een mooie monique. ik wil ook ooit nog eens wat op zwarte stof gaan doen

Pauline zei

Ha, dat zijn wel heeeel bekende wolven!
Was het eerste werk waarmee ik ooit mijn blog ben begonnen, helaas zijn de foto,s er van verdwenen.
Het is wel in mijn overzicht te vinden.
Het is schitterend en hangt al een tijd aan mijn muur te pronken.
Wel goed opletten met hele en halve steken...

Monique zei

Hey Pauline ik ben eens naar jou wolven gaan zoeken en heb ze ook gevonden, mooi is het geworden, hopelijk worden de mijne net zo mooi !

Tania zei

Heel erg mooi hoor Monique! Ik ben momenteel ook op zwarte canvas bezig, is idd erg wennen. Vooral in het echte daglicht gaat het het best,maarja, dat hebben we jammergenoeg niet altijd ter beschikking.

Unknown zei

Een prachtig werk,

zenuwpees zei

Ik ben toevallig je blog tegengekomen en heb al je prachtige werken gezien.Je hebt een fantastische blog.Het roze poppetje is ook heel mooi,waar kan ik dat patroon vinden .Zou het voor mijn kleindochterje willen maken en wat ook heel mooi is ,het poppenhuis.Daar droom ik ook allang van voor mijn kleindochterje,ik ben haar meter. Groetjes ik volg je nu.Marie-Claire

Anoniem zei

ziet er prachtig uit, zeker met die zwarte achtergrond. zeer mooi